>< beautyboken.blogg.se -

Min vardagssminkning

 
1. Cover all mix- Make Up Store
Mer information om vad jag tycker om det och vilka färger man ska använda vart kommer inom några dagar.
 
2. Mineral foundation powder- Isadora
Detta använder jag till att sätta concealern men även för att jämna ut min hudton. Täckningen är lätt till medel men det räcker gott och väl för mig tycker jag. Kabukiborsten är också från Isadora.
 
3.Blush "fresh"- Make Up Store
Ett semi-matt rouge som jag tycker jättemycket om. Dock har jag tappat förpackningen ett antal gånger så nu vill inte locket sitta fast. Jag applicerar detta med Convertible brush från Make Up Store
 
4. High tech lighter "Platinum"- Make Up Store
Detta är en kletig massa som har olika användingar. Jag använder det som highligter och som ögonskuggsprimer ibland. Jag applicerar det med en liten eyelinerpensel från L'Oreal, som följer med deras gelliner, sedan duttar jag ut produkten med finger. För att få detta att sitta sveper jag på lite av min mineralfoundation.
 
5. Microshadow "Powdery nut"- Make Up Store
Denna applicerar jag på hela ögonlocket med borsten från H&M. Blev först jättebesviken på färgen när jag provade den hemma med High Tech Lightern under eftersom den blev orange men det löste jag med att inte ha någonting under.
 
6. False Lash Telescopic- L'Oreal
Min favoritmascara! Detta är den första icke vattenfast-mascara som jag kan använda utan att den smular sig under ögonen.
 
7. Läppenna "Sandstorm"- Make Up Store
En nude penna som är krämig i konsistensen. Jag älskar färgen.
 
Vill ni ha recention på någon av produkterna får ni gärna säga till ♥
  

Kommentarer
martina

NU HAR JAG PRECIS STARTAT EN BLOPPIS!
Säljer massvis utav mina kläder, allt kostar mellan 10kr - 80kr!
skynda fynda ;)
klicka här för att kolla i den ---> http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

2012-07-09 19:50:58
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

många bra produkter där :D

2012-07-10 21:54:33
URL: http://adaras.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
</